Review:Marionnaud Pomegranate Passion Set

Buna fetelor! 

O serie de produse nou achizitionate/primite asteapta sa fie testate motiv pentru care in urmatoarea perioada voi incerca sa le fac review-uri care sper sa le gasiti utile. :)
Si incepem cu acest extrem de parfumat set de baie de la Marionnaud. Din momentul in care am deschis plasuta si am vazut "Pomegranate Passion" am stiut ca ma voi topi dupa mirosul parfumat, incredibil de placut! Nu pot descrie in cuvinte cat de mult imi place! :D 



Dar spun sa le luam pe rand:

Marionnaud Pomegranate Passion  Gel de dus crema


 (a se observa ca nu am avut rabdare sa il pozez si l-am bagat rapid la testare :D )
  • are un parfum extrem de placut
  • are o consistenta groasa, face o spuma intens parfumata si suficient de abundenta 
  • mirosul, comparativ cu majoritatea gelurilor de dus incercate, se mentine cateva ore pe corp.
  • dozarea se face usor datorita consistentei deloc apoasa.
  • v-as fi aratat lista de ingrediente dar aceasta nu este mentionata pe ambalajul produsului si nu am gasit-o disponibila nici pe site-ul producatorului.
  • pret: 27 ron


Marionnaud Pomegranate Passion Scrub



  • are un parfum extrem de placut
  • consistenta este asemanatoare gelului de dus crema
  • este delicat cu pielea 
  • mirosul persista cateva ore dupa utilizare
  • confera senzatie de prospetime, de piele foarte fina.
  • nu mi-a provocat iritatii sau alergii.
  • Ingrediente: Glycerin, Aqua, Polyethylene, Sorbitol, Parfum, Carbomer, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Punica Granatum Pericarp Extract, Passiflora Incarnata Flower Extract, Triethanolamine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-35 Castor Oil, Tocopheryl Acetate, Benzophenone-4, Retinyl Palmitate, Helianthus Annus Seed Oil, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamal, LimoneneLinalool, Citronellol, CI 17200, CI 14700, CI 19140. (verde - bun, rosu - slab.) In identificarea calitatii ingredientelor am folosit dictionarul Paulei's Choice iar pentru cele marcate cu rosu am integrat link cu explicatii suplimentare.
  • pret: 27 RON

Marionnaud Pomegranate Passion Lotiune Corp



  • miros extrem de placut
  • textura fina, delicata insa prea lichida, motiv pentru care nu reusesc sa dozez in mod optim cantitatea si mereu murdaresc capacelul produsului. 
  • intra rapid in piele si trebuie putin produs pentru intregul corp.
  • hidratarea e optima, mentionez ca nu ma confrunt cu o piele uscata astfel ca acest lotiune de corp se potriveste nevoilor mele.
  • nu mi-a provocat iritatii, alergii.
  • Ingrediente: Aqua, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Parfum, Ceteareth-33, Polysorbate 80, Polysorbate 20, Panthenol, Imidazolidinyl Urea, Punica Granatum Pericarp Extract, Passiflora Incarnata Flower Extract, Polycrylamide, Chlorphenesin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-35 Castor Oil, C13-14 Isoparaffin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Laureth-7, Sorbitol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool (portocaliu - mediocru)
  • pret 16 RON


Ati incercat aceasta gama? Ce parere aveti despre produsele Marionnaud? Mi-ar placea sa imi spuneti si ce produse Marionnaud va plac in mod special. Astept comentariile voastre cu drag.
Va pup!