13 things I did in 2013 & 2014 wishes

Continuam traditia postarilor de acest gen! Anul trecut scrisesem aici un mic rezumat al lui 2012 si cateva dorinte pentru 2013 iar acum, la un an distanta, realizez ca o parte din dorinte au devenit realitate. 

2013 a fost un mix absurd de fericire nemaintalnita si ghinioane teribile. A fost in asa fel brodat incat au existat momente de suprasaturare emotionala transformate in hop-uri care trebuiau trecute. Si nu oricum, ci cu brio! 

2013 a fost cu siguranta un an al schimbarilor: anul in care mi-am facut rezerve de ruj rosu, anul in care nu am mai evitat eyeliner-ul, anul in care am apelat pentru prima data la autobronzant (nu-mi place solarul) anul in care mi s-a pus pata pe accesoriile aurii, vara in care am inteles in sfarsit ca faptul ca am picioare lungi si subtiri e un atuu si nu un dezavantaj, motiv pentru care am purtat doar fuste, rochii si pantaloni scurti! 


In 2013 ...


1. Am acordat mai multa atentie blogului, am incercat sa postez mai des si sa imi imbunatatesc comunicarea cu cititorii. In plus le-am revazut pe blogger-itele din Cluj cu ocazia intalnirilor din aprilie si noiembrie si cu prilejul altor evenimente locale.
2. Am profitat de "ce este" fara a supraanaliza "ce va fi." 
3. Am reusit sa iau bursa de studiu in fiecare semestru.
4. Am trecut cu bine peste 2 hopuri maricele: decesul unei fiinte extrem de dragi mie, bunica mea, si prima mea interactiune cu patul de spital, terapia intensiva si o operatie laparoscopica. O experienta care m-a maturizat si care m-a facut sa realizez cat de mult conteaza o abordare optimista a problemei! Intr-atat incat am fost numita "pacient model." Si ce-i mai important, vorba ardeleanului, amu' mi-s sănătoasă tun!
5. Am vizitat Sibiul in straie de sarbatoare si zona Lacului Surduc (jud. Timis)
6. Mi-am petrecut vara la Cluj, indragostindu-ma si mai mult de acest oras.
7. Am petrecut muuuulte ore vizionand filme la cinema. In iulie vazusem, cu o exceptie, fie doua, toate filmele disponibile la acel moment dat!
8. Am avut placerea de a o vedea pe Maia Morgenstern intr-o piesa de teatru excelenta, Janka. Faptul ca toate biletele de la teatrul din Lugoj s-au vandut cred ca ne spune ceva.
9. Am participat la TEDx Cluj avand sansa de a o asculta pe Cristina Bazavan, jurnalist si blogger tare drag mie. In plus, am ascultat speech-uri motivationale excelente rostite de oameni mai mult sau mai putin cunoscuti publicului larg.
10. Am reusit, cred eu, sa iau unele decizii potrivite la momentul oportun.
11. Am acordat o mai mare atentie stilului vestimentar in incercarea de a compune tinute de bun gust. (declar blogger-itele de moda vinovate!)
12. Am reluat vechi prietenii, am consolidat cele existente si am intalnit oameni noi care m-au inspirat, ma inspira si care mi-au intrat rapid in suflet. 
13. M-au gasit zorii zilei dansand pe strada sub privirile oamenilor care se deplasau la serviciu. Ah nu, nu eram sub aburii alcoolui ci sub cei ai fericirii!


Pentru 2014 imi doresc:
- Un gram in plus de intelepciune si putere de decizie.
- Sanatate si iubire mie si celor dragi.
- Reusite profesionale.
- Sa scriu articole mai bune pe blog. 

Cum a fost anul 2013 pentru voi? Si ce va doriti sa realizati in anul care bate la usa?


Si pentru ca este ultima postare pe acest an, va urez sa aveti un an, 2014, asa cum va doriti, asa cum meritati! Un an mai bun decat cel care-l lasam in urma, un an plin de zambete! 

Pupici