Prima comanda Kurtmann.RO

Buna fetelor!
Va spuneam cu cateva zile in urma ca Mosul a sosit mai repede aducandu-mi o ditamai cutia pe care era inscriptionat numele "Kurtmann.ro." Ei bine, astazi vreau sa va povestesc despre prima mea experienta cu acest magazin online.
Am plasat comanda vineri, 20 decembrie si luni, 23 decembrie am si primit produsele achizitionate.
Tin sa mentionez ca am fost placut impresionata de promptitudinea livrarii, de faptul ca inregistrarea comenzii precum si expedierea ei au fost anuntate atat prin e-mail cat si prin sms. Este de apreciat faptul ca in sms/mail se mentioneaza data sosirii coletului si se respecta termenul precizat.
In plus, exista posibilitatea returului daca ceea ce ti-ai cumparat nu iti vine bine. Si este gratuit!

(Click pe poze pentru marire)



In prag de sarbatoare lumea a dat navala pe site si gama de produse disponibile era slabuta insa in cele din urma, dupa ce m-am fastacit daca sa aleg sau nu aceasta fusta (si acum cat regret ca n-am ales-o) am optat pentru 2 pulovere si pentru a intregi comanda de 150 RON am vizitat sectiunea Sale de unde am ales un maieu, o fusta si o pereche de pantaloni office.

Cele doua pulovere:  

Dintre cele doua, puloverul de la ZARA este preferatul meu! Un pulover fuchsia asa cum imi lipsea din garderoba, pufos, oversized, cu maneci 3/4 si tare calduros. Puloverul Tally Weijl este si el fin la atingere, are o culoare placuta (poza 2 este facuta la lumina naturala) si este putin mai lung decat este prezentat pe site.






De la sectiunea de reduceri mi-am luat:
  • Fusta Berhska - 6,98 RON - ultima pusa-n cos. am ezitat putin insa imi vine perfect si la vara o voi purta.
  • Maieu Tally Weijl - 5,97 RON - l-am achizitionat cu gandul la exercitiile fizice pe care trebuie sa le reiau daca tot tintesc la un abdomen tonifiat :D
  • si al doilea produs preferat: Pantaloni office - MANGO - 12,98 RON - in cazul pantalonilor am avut ceva emotii deoarece am ales marimea 34 in timp ce eu port 36, 38. In vara probasem la MANGO o pereche de pantaloni similari daca nu identici, marimea 38 si imi erau mari in talie. Acum am riscat si imi vin perfect si in lungime tinand cont si de inaltimea mea de 1.80. Mi-am dorit o pereche de pantaloni negri, office, cu croi drept si buzunare laterale cu accent usor masculin iar aceasta pereche de pantaloni intruneste toate calitatile! Nici poza mea, nici poza de pe site nu reflecta cat de frumosi sunt si ca sa va faceti o idee,  neaparat click aici



In inchere doresc sa mentionez ca produsele arata mult mai bine in realitatema declar multumita de achizitii si de politica acestui magazin online si sunt cu gandul la o noua comanda!
  • Voi ce credeti despre achizitiile mele?
  • Si ce experiente aveti cu Kurtmann.ro?
  • V-ar tenta o comanda? 

Astept comentariile, opiniile, sugestiile voastre cu mult drag!

Pupici