Preferatele lunii Ianuarie

Buna fetelor!


Nu am mai scris o postare de acest gen de cateva luni bune insa in luna care tocmai ne-a parasit (va vine sa credeti ca e deja februarie? ce repede trece timpul..) am avut cateva produse preferate pe care doresc sa vi le arat si voua :)





  • Gel de dus Balea Street Art cu aroma de portocale - Mi-a atras atentia datorita ambalajului sau, diferit de celalalte geluri de dus de la Balea.  Este putin mai uleios si il vad potrivit in aceasta perioada cand pielea corpului este mai uscata. Are un miros dupa care ma topesc , un alt motiv pentru care l-am pus pe lista preferatelor.
  • Sampon Garnier Ultra Doux cu argila si cedrat - Rareori ma incred intru totul in afirmatiile de pe ambalaj dar acest sampon destinat parului cu tendinta de ingrasare (precum e al meu) face ceea ce promite.  Intradevar lasa parul matasos si luminos. A devenit samponul meu preferat! Iar raportul calitate-pret este excelent!
  • Lotiune de corp de la Marionnaud cu aroma de rodie - Despre aceasta lotiune v-am povestit intr-un review -aici- insa am lasat-o deoparte o perioada pentru ca foloseam alt produs atunci. In ianuarie am revenit la ea si in afara mirosului incredibil de placut lasa pielea foarte fina si se absoarbe usor. Am inceput sa ma obisnuiesc si cu consistenta ei, putin prea apoasa si sa dozez o cantitate optima de produs.
  • Demachiantul Bifazic de la Nivea - Cu acest demachiant se pare ca exista o relatie de iubire-ura. Citisem prin blogosfera ca sunt persoane care nu se impaca deloc cu el, simtind o senzatie de usturime in zona ochilor de fiecare data cand il foloseau insa eu nu am asemenea probleme. Dimpotriva, mi se pare ca indeparteaza usor machiajul si este aproape la fel de bun precum varianta lui de la Sephora.
  • B.U. Deodorant Spray - De regula nu folosesc deodorant spray ci le prefer pe cele crema insa la acesta m-a cucerit mirosul si am decis sa ii dau o sansa. Si bine am facut caci este pe gustul meu si nu imi irita pielea axilei.
  • Crema de maini de la Elmiplant cu avocado si unt de shea - V-am mai mentionat-o eu intr-un Week in Photos recent. Inca o ador! Intra rapid in piele si miroase absolut divin. Nu ma pot plange ca am mainile uscate iarna, o folosesc mai mult preventiv insa zilele trecute m-am trezit ca mi se duce pielea din palma. Nu stiu de ce. Am aplicat crema si palmele mele arata mult mai bine!
  • Parfumul Herra Hair caruia i-am dedicat o postare - aici - e primul parfum pentru par pe care am avut ocazia sa il testez si de care m-am indragostit. Mirosul e divin, daca ar fi un parfum pentru corp cu acelasi miros l-as folosi zilnic! Nu doar ca parul miroase frumos dar nici nu il ingrasa. Si doar 3 puf-uri sunt suficiente astfel ca ma va tine o buna perioada de timp. 
  • Bioderma Sebium Pore Refiner - Il folosesc pentru punctele negre de pe nas si desi nu le-a eliminat pe toate (nici nu visam la asta) parca s-au mai diminuat. In plus, daca vara am tenul foarte gras, iarna e mixt iar zona T cu predilectie nasul straluceste de numa-numa. De cand folosesc produsul cu pricina parca pielea nu mai are un aspect atat de lucios.
  • Lac de unghii de la Farmec in nuanta #352 - Toata luna, fara exceptie, am avut unghiile rosii. Imi tot spuneam ca o sa mi le fac in alta culoare dar tot la oja de la Farmec ma intorceam. La fel am facut si acum in februarie. E nuanta perfecta de rosu iar rezistenta ei de circa 4 zile, aplicata in 2 straturi, ma multumeste pe deplin. Mai ales ca zilnic sunt cu mainile-n apa, spalatul vaselor fiind o activitate pe gustul meu.
  • Balsam de buze Balea Young cu aroma de ciocolata - E yumm! Nu hraneste el suficient buzele, motiv pentru care il combin si cu crema de galbenele si cu un alt balsam dar il port in geanta mereu si il folosesc mai mult pentru mirosul si aroma tare placuta.
  • Rujul de la MUA in nuanta #6 - e primul ruj ever pe care reusesc sa il termin. L-am folosit in nestire in ianuarie si ma gandesc ca la viitoarea comanda MUA sa imi iau 2-3. E o nuanta tare placuta pentru machiajul de zi. Si l-am si pozat sa vedeti cat de mult am consumat din el. E aproape gata!




  • Ati folosit vreunul din produsele mentionate de mine? Daca daca, ce impresie v-a lasat?
  • Va tenteaza vreun produs? Si nu in ultimul rand, care au fost preferatele voastre in luna ianuarie?


Astept comentariile voastre cu mult drag.
Va pup si va urez o zi frumoasa. 
Imediat vine weekendul :D