OOTD Little bright red dress & sneakers

Nu cu mult timp in urma va aratam ca am primit o pereche de pantaloni scurti cu imprimeu floral si o rochie rosie.
Ca de fiecare data cand plasez comenzi online, am avut emotii. Cea dintai a fost legata de alegerea marimii potrivite. Trebuia sa tin cont ca masurile lor nu coincid cu cele europene si ca eu am 1,80. Oscilam intre S si M insa in cele din urma am ales S-ul.
Coletul a ajuns in circa 2 saptamani si de indata ce am intrat in posesia lui, m-am grabit sa il deschid si sa probez hainele. Am exclamat un : Aleluia!
Marimea aleasa mi s-a potrivit la ambele produse!


Astazi va prezint rochia rosie pe care o asteptam cu nerabdare si care mi-a placut din clipa in care am vazut-o pe site! Recunosc, unul dintre motivele care m-a convins sa o pun in cos a fost culoarea: un rosu aprins care speram sa fie la fel de intens si-n realitate. Unde mai pui ca ma duce cu gandul atat la vara cat si la iarna. M-as putea transforma din "ciresica" in "craciunita" fara probleme. Ba mai mult, as purta-o si cu geaca de piele si ankle boots!
Si da, are si buzunare!

1a


In momentul de fata am o mica pasiune pentru culoarea rosie dupa ani in care am evitat sa o port. 

In copilarie, mama obisnuia sa ma imbrace in rosu fiind convinsa ca e culoarea mea. Aveam rochii, fuste si bluzite rosii iar Tomboy-ul din mine nu era prea incantat. Ulterior, am ajuns in clasele primare si treptat, treptat am inceput sa imi impun punctul de vedere privind stilul vestimentar iar printre culorile evitate a fost culoarea rosie. Mi-au trebuit ceva ani buni si cateva complimente la fel de bune ca sa ajung la parerea mamei. Culoarea rosie este culoarea mea! 


1asx 

6aa

15a

5a

Avand spre seara programata vizionarea The Purge: Anarchy si o plimbare, am mers pe criteriul: confortcomoditate si am ales ca locatie pentru fotografii parcarea de pe acoperisul Iulius Mall

7a

8a

9a

14a


3a

11a

Rochie/Dress: HERE

Tenesi/Sneakers: H&M
Bratari/Bracelets: H&M
Geanta/Bag: New Look 

Ochelari de soare/Sunglasses: New Yorker


12aa

 

Voi in ce combinatie ati purta aceasta rochie?