OOTD: The boyfriend shirt


Boyfriend shirt, boyfriend jeans, boyfriend here, boyfriend there
Cine știe pentru cât timp se va insista pe acest trend însă un lucru e sigur: mie îmi va plăcea și când nu va mai fi atât de ușor de digerat!

Vouă vă place acest trend?



ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_9
ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_5

Pozele sunt făcute într-o zi plăcută de toamnă, cu un cer senin și un soare puternic. Precum cea de azi! Planul inițial era să pozez fără ochelarii de soare dar, în cele din urmă, am preferat varianta cu.


ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_6 ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_7

Cămașa este mărimea L, o am de ceva timp dar încă e pe gustul meu și o port cu plăcere.
Am găsit-o la reducere și a costat doar 12 RON. Bună afacere zic eu.


ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_10 ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_1
ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_11
ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_2

 

Cămașă / Shirt  Vero Moda
Pantaloni / Pants: Pull and Bear

Pantofi / Shoes: HERE

Ochelari de soare/ Sunglasses: HERE

Lanț / Necklace: HERE

Geantă / Bag: Magazin local / Local store

 

ootd_oversizedshirt_deeb's_blog_3



 Photo credit: NYZebra


FOLLOW ME ON

FACEBOOK || INSTAGRAM