Week in photos 74

Iată-ne aproape la jumătatea lui septembrie ceea ce înseamnă că au mai rămas 4 săptămâni şi 1 zi până la ziua mea de naştere. Ţin minte că în urmă cu 4-5 ani când abia împlinisem vârsta majoratului mă simţeam bătrână şi mai cădea câte o lacrimă pe obraz pentru că timpul părea să nu mai aibă răbdare cu mine.  Acum parcă mă simt mai copil decât atunci când priveam cu oarecare suspiciune şi grijă către viitor. Oh, vremuri!

Săptămâna de care ne despărţim în curând a trecut extrem de repede. Mi-a părut bine că mi-am reluat activitatea de a merge la cinema şi am mai bifat două filme care rulează în prezent în cinematografele din ţară. Ce îmi place la Cluj e că dacă nu vrei să mergi până la  Cinema City din Iulius Mall sau Polus Mall, ai şi varianta de cinematograf în centru. Şi nu doar unul ci două. Şi aşa economiseşti timp care l-ai pierde traversând oraşul într-o direcţie sau alta.
Dar ca să nu o mai lungesc, mai bine vă arăt pozele de săptămâna asta:

week in photos_74_deeb'sblog_2

#1 Cum apare câte un nou sortiment de iaurt, cum îl incerc. Acesta cu mini trufe de ciocolată  şi  cereale e super bun!



week in photos_74_deeb'sblog_7

#2 Vă spuneam mai sus de filme. Marţi am văzut "The Captive" şi vă sfătuiesc să nu judecaţi filmul după trailer. Traierul e slab şi evocă o poveste des dezvoltată-n filme şi seriale dar, pe cuvând, că filmul este mult, mult mai bun.
#3 Miercuri am fost la "The Giver." Deşi încep să îmi placă filmele şi cărţile despre lumi distopice nu pot spune că filmul m-a impresionat. Ba mai mult, la început m-a luat şi somnul şi parcă n-aş da vina pe oboseala cumulată peste zi.


week in photos_74_deeb'sblog_6

#4 Greu e cu trezitul de dimineaţă! Deşi îmi propun să îmi vină energia într-un mod miraculos, uneori mă văd nevoită să cedez şi să apelez la cafea.  N-am iubit niciodată cafeaua de la automat dar câteodată o mai consum şi pot spune că aşa rea cum e, e suficient să consum jumătate de pahar şi starea de somn şi oboseală dispare.
#5 Vremea e încă perfectă pentru Mango Passionfruit blended juice de la Starbucks! L-aş putea bea non stop atât de mult îmi place!

week in photos_74_deeb'sblog_1

#6 Sâmbata e zi şi pentru Cărtureşti! Ador librăria asta! Mai un ceai, mai o carte, mai o felicitare simpatică.  Mi-a plăcut mult jurnalul acesta bogat în citate inspiraţionale.
#7 True that!

week in photos_74_deeb'sblog_5

#8 Pentru mine sâmbăta e cheat day! Recent apăruţii brezel chips cu ierburi mediteraneene de la Chio sunt foarte buni! La fel de mult îmi plac şi Tuc cu paprika.

12e

#9 Animal print skirt. De ce nu?
#10 Spray-ul acesta de la Balea miroase încredibil de bine dacă nu exagerezi cu puf-urile.  


Cam atât despre săptămâna mea în imagini. Ştiu, nu sunt foarte multe poze.
De aceea aştept să îmi spuneţi cum a fost a voastră. :D
Vă pup!