Comanda Yves Rocher

Nu ne-am auzit de câteva zile bune, mai precis dinainte de mini vacanța de 1 mai, vacanță pe care am petrecut-o la malul mării. Îmi era dor de mare, vroiam să cunosc și eu experiența unui 1 mai în Vama Veche și zău că a meritat drumul lung.

Departe de asta, înainte să plec am plasat o comandă pe site-ul celor de la Yves Rocher, Prima, de altfel.


Fotografie5963

 Folosesc produsele lor de multă vreme însă preferam să merg în magazin și să îmi cumpăr ce îmi
 doresc sau am nevoie.Cea mai bună opțiune rămâne însă shopping-ul online doarece mereu găsești produse reduse și muulte, muulte cadouri mai ales dacă comanda se învârte în jurul sumei de 100 RON.


Fotografie5971


Vroiam parfumul
Comme une Evidence iar oferta de a comanda în valoare de 99 RON pentru a primi parfumul gratuit, mi s-a părut de nerefuzat!
Pentru că am trecut de pragul de 39 RON când ţi se oferea  
Un matin au jardin Flori de cireş m-am ales cu două produse care miros divin. Întotdeauna mi-au placut notele florale aşa că atunci când am văzut care sunt produsele oferite, vă daţi seama că nu m-am putut abţine.

Fotografie5973

Și cum stocul de geluri de duș în sfârșit se ipuizase, am spus să mi-l refac comandând 5 geluri de duș care să ajungă o certă perioadă de timp. Am ales:
  •  Gel duş cu lămâie verde din Mexic
  • Gel duş cu aromă de carambola din Malaezia
  •  Gel duş Floare de Magnolie din China 
  •  Gel duş cremă bob de cafea din Brazilia
  •  Gel duş lavandă din Provence
Cel cu aromă de cafea nu este degeaba lăudat. Doamne, îţi vine să îl mănânci! La polul opus stă cel cu miros de lavandă din Provence care nu mă prea încântă.


Fotografie5967


Să trecem la produsele de gomaj şi îngrijire corporală.


Hidratarea e cuvântul cheie indiferent de sezon motiv pentru care am vrut să încerc
Crema 2 în 1 pentru înfrumuseţarea mâinilor şi a unghiilor.
Mi-am luat şi un
scrub vegetal pentru corp care miroase divin şi care îmi lasă pielea incredibil de fină. La fel de fine îmi simt picioarele dupa ce folosesc scrubul cu ulei de lavandă şi pudră din sâmburi de caisă. Ador ambele produse!
În fiecare geantă am minim un
balsam de buze dar n-aveam nici unul cu cirese care să îmi şi dea o culoare drăguţă buzelor. L-am văzut, l-am pus în coş şi de când l-am primit îl folosesc zilnic.
La categoria cadouri mai pot adăuga
masca răcoritoare pentru ten cu extract de merişoare, mască care miroase încredibil de bine şi lănţisorul cu inimioare. Iubesc lănţişoarele cu inimioară aşa că am fost plăcut surpinsă să văd ce mi s-a oferit cadou.
Şi pentru că am depăşit suma de 99 RON, mi-am putut comanda ceasul cu curea roz şi albă la doar 15 RON.


12sd


Şi, bineînţeles, am beneficiat de
transport gratuit!
Când am primit coletul nu îmi venea să cred că pentru toate produsele (14)
 am plătit doar 120 RON.


Cred că nu m-am declarat niciodată atât de încântată de o comandă online precum acum.
Cu siguranţă am să mai comand, cel puţin parfumuri, produse de gomaj şi gelul cu miros de boabe de cafea.


Voi ce v-aţi cumpărat recent de la Yves Rocher şi care sunt produsele voastre preferate de la acest brand?