De ce cumpar de la reduceri?

Servus lume dragă,

M-am tot gândit şi răzgândit la titlul acestei postări. Să fie "noi cumpărături" sau "cumpărături din HM" sau mai bine să fie ceva legat de subiectul propriu zis al postării şi anume reducerile.


Şi uite aşa am decis să vă spun în câteva rânduri de ce prefer cumpărăturile din perioada reducerilor şi cât poţi economisi.


Înainte de a mă muta la Cluj am fost o persoană şi mai chibzuită decât sunt în prezent asta şi pentru că tentaţiile din Cluj sunt mult mai mari decât cele din oraşul natal dar şi pentru că mi-am schimbat stilul vestimentar care nu se mai reduce, indiferent de sezon, la blugi, tricou şi teneşi.

Cu toate acestea, încerc să nu mă arunc cu capul înainte şi cum plimbatul prin magazine e o activitate relaxantă pentru mine, deseori mi se întâmplă să găsesc la reducere produsul dorit.

La HM sunt reduceri cam tot timpul aşa că niciodată nu ocolesc magazinul. De regulă ocolesc zona dedicată lenjeriei intime pentru că nu găsesc decât extrem de rar mărimea mea la reducere dar niciodată nu uit să trec pe la încălţăminte. Purtând 39-40 şansele să îmi găsesc ceva pe placul meu sunt mari. Aşadar una rece, alta caldă.
Şi totuşi, zilele trecute nu mi-am luat încălţăminte la preţ redus ci pantaloni de jogging, maieuri, un hanorac şi accesorii.

Fotografie6098

Pentru toate trebuia să plătesc: 342 RON
Cât am plătit? 96 RON
Cât am economisit? 246 RON
Eu zic c-am făcut o bună afacere.

Şi acum să vă arăt ce mi-am luat:

Nu aveam nici un hanorac în garderobă şi de ceva vreme căutam unul roşu pe placul meu. Oversize dacă se poate.
L-am găsit! La raionul de bărbaţi. E roşu, e mare, e călduros şi a costat doar 30 RON. Bingo!
 reduceri_hm_deebs_blog_1

Niciodată nu poţi avea prea multe tricouri şi maieuri. Vara îmi plac maieurile lungi şi semi-transparente care arată bine şi peste un costum de baie atunci când mergi la plajă.
 2 maieuri x 10 RON = 20 RON
În ultima perioadă în fiecare zi fac sport. Acasă. Squaturi, diverse tipuri de abdomene, exerciţii pentru braţe şi îmi fac curaj să mă apuc şi de alergat dimineaţa înainte de a merge la serviciu. 
E vară, colanţii ies din discuţie aşa că mi-am luat o pereche de pantaloni scurţi pentru sport. 30 RON.

reduceri_hm_deebs_blog_2

Adevarata afacere cred însă că am făcut-o la accesorii.
Lanţuri, brăţări, cercei toate 2 RON-bucata? Ok, ale mele să fie atunci! Am plătit 16 RON.

PS: HM are reduceri de 40% online la costumele de baie + transport gratuit dacă introduceţi codul afişat pe pagina lor.
Eu mi-am comandat ceva dar n-am găsit chenarul pentru introducerea codului şi odată apăsat pe "finalizarea comenzii" mi-au taxat transportul.
Aşa că le-am scris un e-mail că ar fi preferabil ca şi chenarul să fie mai vizibil sau să fie ca opţiune imediat după ce introduci adresa şi modalitatea de plată. Surprinzător, mi-au răspuns la e-mail în mai puţin de 12 ore.

Voi aţi profitat de reducerile din magazine/online?

Şi dacă vă place lanţul şi cerceii, v-aş ruga să îmi spuneţi şi voi organiza un concurs pentru voi.  :) 

Aştept cu mult drag comentariile voastre.

V-am pupat şi vă doresc o seară de sâmbătă cât mai relaxantă!