O saptamana cu Polen Crud de la ApiLand

Servus lume dragă,

În urmă cu mai bine de o săptămâna am primit o cutie de polen crud de la ApiLand pe care eram nerăbdătoare să îl încerc. 

Din copilărie mama tot insistă asupra beneficiilor mierii de albină, pe cât de benefică este pentru sănătate o lingură de miere cu cătină astfel că nu doar curiozitatea m-a mânat să încerc polenul crud ci şi mama.

Am să îl prezint în câteva cuvinte şi apoi am să vă povestesc cum reuşesc să îl consum deoarece nu i-am tolerat prea mult gustul.

Polenul crud poliflor este un amestec obţinut dintr-o varietate de peste 40 de plante ce ajută la regenerarea tranzitului intestinal fiind un bun tonic, energizant, antianemic, vitaminizant şi mineralizant. Ameliorează starile de oboseală, surmenajul fizic şi intelectual şi aduce un flux de energie în organism.

Fotografie6200

Citind descrierea eram foarte curioasă dacă polenul mă va ajuta în privinţa oboselii acumulate în ultima perioadă datorită un mix de mai puţine ore de somn decât normal şi a unor mici factori cauzatori de stres cu care m-am confruntat. 
Ştiţi vorba aia: Răbdarea este cheia succesului? Răbdare trebuie avută şi acum căci o cură cu polen durează minimum 7 săptămâni şi probabil doar după această perioadă ai putea să ai o părere total avizată.
Cu orele de somn am rezolvat problema, încerc să diminuez stresul, am adăugat acum şi polenul şi sunt tare curioasă ce voi spune peste câteva săptămâni! 

Gustul lui însă mi-a dat ceva bătăi de cap
M-am aventurat să îl consum gol însă mi-a fost greaţă şi cum la îndemână nu aveam iaurt, am luat rapid puţină apă.
Ulterior am apelat la amestecul cu iaurt/smântână uşoară şi problema s-a rezolvat.
Citisem pe internet tot felul de reţete şi de moduri în care poate fi consumat şi cel mai mult m-a atras varianta cu avocado şi miere, avocado având un miez moale care se îmbină cu bulinuţele de polen.
Mi+am pus în plan să încerc această variantă săptămâna viitoare.

Voi aţi consumat vreodată Polen Crud?
Daca da, cum vi s-a părut gustul lui şi în ce mod îl consumaţi?