Week in photos 103

Servus lume dragă,


S-a mai dus o săptămână din luna august şi încet, încet vine şi anotimpul meu preferat, toamna.
După două săptămâni de concediu, reîntoarcerea la serviciu n-a fost una uşoară. Am avut de recuperat şi sper să ajung la zi cât de curând.
Aşadar mult de muncă şi un program de somn dat total peste cap de concediu.
Şi ca să mă înţelegeţi mai bine, sunt şi eu în câmpul muncii de doar 10 luni şi eram obişnuită cu vacanţe luuuungi! :D


Dar se anunţă o nouă săptămână cu mai puţină căldură şi cu câteva planuri. Da, sunt optimistă!


Lăsând vorba la o parte, haideţi să vă arăt câteva frânturi din săptămâna de care tocmai ne-am despărţit:


11910930_499833220166822_1336784207_n

1. Din categoria "De prin Cluj adunate" : Bulevardul Eroilor la ceas de seară.


11874222_499833273500150_312934511_n

2. Aceiaşi categorie, un apus surprins în Parcul Central


cbb

3. Căldură mare ...
Atunci când merg într-un local şi văd în meniu cocktail-uri cu Tatratea, fac ochii mari şi zâmbesc instant. De această dată mi-am luat un cocktail al cărui nume l-am uitat dar ştiu că avea Tatratea original şi suc de rodie. În mod cert voi face o nouă vizită localului.


11880109_938892129502462_77010577_n

4. Legume la cuptor cu piept de pui cu susan. Aşa-i că arată bine?


xvx

5. Despre gulaşul ăsta nu am cuvinte. Îmi venea să ling farfuria atât de mult mi-a plăcut. L-am servit cu smântână şi cu pâine de casă şi a costat doar 12 RON. Dacă vreodată veniţi în Cluj şi vă este poftă de gulaş, mergeţi la Bulgakov. E în centrul Clujului, nu vă faceţi probleme.


week_in_photos_103_deebsblog_3

6. Rămânem în zona mâncării. Atât de concentrată sunt atunci când merg într-un local şi nu ştiu ce să aleg. Nu degeaba îmi tot spune lumea că eu nu mănânc pentru a trăi, eu trăiesc pentru a mânca. Dar eu zic că-i de bine.
7. Tot de prin Cluj adunate: Teatrul Naţional.


week_in_photos_103_deebsblog_2

8. Îmi place să fac oamenii să râdă. Dacă asta presupune să dau în mintea copiilor, accept cu mare plăcere. 
9. Moritz eis sau cea mai bună îngheţată din oraş. S-a deschis de puţin timp în Cluj şi merită să îi treceţi pragul. Nu e coadă ca la donuterie.


week_in_photos_103_deebsblog_1

10 şi 11. Am revenit la rutina de sâmbătă ce implică şi Starbucks-ul. Cum vara e pe sfârşite sunt curioasă ce vom găsi la toamnă, exceptând Pumpkin Spice Latte. 


20150817_191448

12. Salvatorul meu vara asta! Cum Brevoxyl nu mai e de găsit în România și cu Skinoren nu mă împac, mi-am comandat Benzaknen din Germania. Sunt norocoasă că nu îmi usucă tenul, doar coșurile.

 Fotografie6413

13. Yummy, yummy in my tummy. Așa porumb bun ca vara asta n-am mâncat niciodată.

La voi cum a trecut săptămâna și ce planuri aveți pentru săptămâna asta? 

Aștept cu drag comentariile voastre :)

 O săptămână plină de zâmbete.