Week(s) in photos 102

Sau ce am mai făcut în ultimul timp.


Gata-i şi concediul dar nu şi vara, nu şi canicula.
Căldura emanată de laptop şi soarele care-mi încălzeşte bine camera mă fac să scriu postările în miez de noapte când aerul e mai respirabil. De la atâta căldură am mai şi uitat să fac poze fiind mereu setată pe ideea "apăăă."


Nu-s deloc rezistentă la căldură şi nu plec niciodată  de acasă fără o sticlă de apă în geantă. Cred însă că dacă mi-aş lua un bidon de 5 litri după mine aş fi mai liniştită. Şi cum pentru săptămâna asta se anunţă "doar" 36-37 grade, zic să abandonăm subiectul şi să vă arăt pozele făcute că mă ia cu dureri de cap.


Fotografie6262

1 Fix înainte să plec în concediu am avut "Ziua Limonadei" la serviciu. Şi-am băut un pahar, şi-am băut două ...

week_in_photos_102_deebsblog_3

2 Tot în acea zi am primit de la o colegă întoarsă din concediu din Veneţia, o băutură non-alcoolică chiar bună!
3 Dacă tot merg în oraşul natal, musai să-mi cumpăr fresh-ul preferat de fructe de pădure şi lime.


Fotografie6275

4 Şi dacă tot am timp liber mai şi citesc şi savurez un smoothie de pepene roşu şi lime. A fost foarte bun, mai repet isprava. 

Despre carte, "Where'd you go, Bernadette?" am cuvinte de laudă. Primele 100 de pagini nu mi s-au părut foarte captivante fiind bogate în descrieri și în dialoguri între multiple personaje astfel că îți era greu să procesezi cine e cine însă ce a reușit autoarea ulterior mi s-a părut incredibil. Ajunsesem să devorez fiecare pagină și să stau cu sufletul la gură. Când am terminat de citit cartea, număram în gol paginile în care mulțumea celor apropiați sperând să mai găsesc ceva, orice care să îmi confirme ideea mea despre finalul deschis al cărții. Ah, și vine la pachet și cu nițică doză de sarcasm. O recomand.

week_in_photos_102_deebsblog_4

5 Da, încă o băutură. V-am zis eu la începutul postării cât de importantă e hidratarea.
Şi pentru că îmi place aperolul am zis să încerc un cocktail Italian Gipsy. A fost chiar bun.
6 Cumva, cumva am publicat pe blog o postare cu ultimele cumpărături. Dacă n-aţi citit-o încă, găsiţi linkul aici.


week_in_photos_102_deebsblog_2

7 Am mâncat o excelentă pizza fără carne! Pizza Kalamata se numeşte şi are măsline Kalamata (evident) anghinare, ciuperci, mozzarella, sos de roşii şi puţin ardei iute.
8 Şi am băut un fresh de pepene galben şi cocos cu multă gheaţă zdrobită.


Fotografie6295

9 Îmi era poftă de ice tea şi am vrut să încerc şi altceva astfel că mi-am luat Oshee Tea cu mentă şi lămâie şi a fost super, super bun! Btw, Minion Dracula says "Hi" :D  


Fotografie6378

10. Nu sunt fana brânzei camembert dar dacă o combin cu struguri şi pepene galben atunci o mănânc cu poftă!


week_in_photos_102_deebsblog

11. De prin Cluj.
12. Rar se întâmplă să trec prin zona asta a Clujului şi să nu văd picior de om aşa că am profitat şi-am fotografiat momentul.


Fotografie6331

13. Tot din categoria lichide şi căldură mare.  În Germania se găseşte bere Bavaria cu o sumedenie de gusturi ... la noi, mai puţin. Eh, bună-i și asta cu mere!


week_in_photos_102_deebsblog_1

14 şi 15 Momentul acela când cinema-ul e gol! Asta înseamnă să fii în concediu şi să mergi la amiază la film. Am văzut "Misiune Imposibilă" şi mi-a plăcut combinaţia acţiune-umor. I-aş da un 7.

week_in_photos_102_deebsblog_6

16. Când merg la terasă la Klausenburger mereu mă opresc să admir priveliştea. Asta-i Clujul meu drag!
17. La Lidl a fost săptămâna asiatică şi până a ajuns şi la urechile mele vestea, am mai găsit puţine produse. Printre care şi acest iaurt cu mango. A fost chiar bun cu toate că are o textură foarte fluidă.


tarnita

18. La Lacul Tarniţa aflat la vreo 30 km de Cluj e de mers. Eu m-am bucurat de răcoare şi mi-am învins teama de a înota în orice altă apă decât piscină/bazin. De câţiva ani buni mă chinui să fac asta deci pentru mine e o realizare.


week_in_photos_102_deebsblog_7

19. Am bifat şi-un selfie vacanţa asta.
20. Şi am revăzut locuri dragi.


Şi după 20 de poze am ajuns la finalul postării.


Voi ce aţi făcut interesant în ultimele două săptămâni? V-aţi bucurat de concediu sau urmează în viitorul apropiat?

Aştept cu drag comentariile voastre. Vă pup!

S-aveţi o săptămână plină de zâmbete!