Week in photos 106

Servus lume dragă,

Dacă tot n-am fost în stare să postez altceva săptămâna trecută cu toate că mi-am propus să scriu despre cumpărăturile recente, măcar cu Week in Photos-ul să fiu la zi.
Comanda de la Mango tot n-a ajuns. Au zis ei că fiind încă perioada reducerilor pe site, primirea comenzii poate dura şi 3 săptămâni. Întradevăr, puteam selecta varianta de curier rapid şi o primeam în câteva zile dar suma de 49 RON pentru transport mi s-a părut prea mare.
Vream să scriu totuşi despre noile cumpărături dar n-am avut lumină prea bună şi unele poze au ieşit neclare iar asta m-a nemulţumit.  O să refac pozele într-o zi cu soare şi lumină naturală. Chiar vreau să vă arăt ce rochie drăguţă mi-am luat! Şi ce cărţi interesante!

Până atunci zic să ne delectăm totuşi cu pozele de săptămâna de care abia ne-am despărţit:



016

#1 De prin Cluj adunate. Mi-i atât de drag oraşul ăsta încât nu mă pot abţine şi pozez orice mi se pare interesant.

030

#2 Aveam aproape doi ani când mă smuceam din mâinile mamei şi dădeam iama la vânzătorii ambulanţi care aveau aşezate rânduri de gumă Turbo. Cât puteam ţine în mânuţele mele, atât luam. Şi apoi fugeam şi o lăsam pe mama să plătească.  Aşadar pentru mine guma Turbo înseamnă amintiri din copilărie.


024

#3 Am trecut în multiple dimineţi pe aici dar n-am avut niciodată timp să mă aşez la o cafea. Trebuie să schimb asta.

059

#4 Chilli con carne bun, bun, foarte bun.

060

#5 Uneori se întâmplă să iau micul dejun la birou. Cornuleţele cu brânză dulce şi cana cu lapte peste care am uitat să arunc puţină scorţişoară s-au dovedit suficiente până la ora prânzului.

065

#6 Aş mânca cartofi non-stop. Sub orice formă numa nu cruzi! Şi au adus McPuişor Fresh care e muuult mai bun decât varianta clasică. Parcă are mai multă salată, are roşii şi castraveţi.

044

#7 Altă variantă de mic dejun. De această dată pe fugă. PS: Arizona Fruit Punch e chiar bun!

037

#8 Dimineaţa pe răcoare, pe o străduţă din oraş.

064

#9 You old romantic. What do you expect? Adică pe bune! :))
Dacă găsiţi cidrul ăsta prin puburi sau baruri, nu ezitaţi! E EXTREM de bun! Eu l-am luat din Auchan şi plănuiesc să îmi fac stoc.

week_in_photos_106_deebs_blog

#10 Ştiu, ştiu, e chestiune de marketing greşirea numelui la Starbucks. Dar totuşi?
#11 Selfie time. Am amestecat 2 balsamuri de buze şi un ruj şi a ieşit nuanţa asta!

074

#12 Ce-mi place librăria Cărtureşti din Polus Mall!

003

#13 Ceaiul de duminică dimineaţa şi micul dejun aferent: pâine cu seminţe, dulceaţă de căpşuni cu mentă şi telemea de oaie aruncată strategic. Un deliciu!

011 (3)

#14 Un pic de roşu în outft-ul de ieri.

Şi aici se opreşte săptămâna mea în imagini. 
Ce-mi puteţi spune despre a voastră? Cum a decurs, ce aţi făcut interesant?
Ce planuri aveţi pentru săptămâna asta?

Sper că v-au plăcut pozele şi aştept cu drag comentariile voastre!

Vă pup!