Cumparaturi recente: Prima comanda Vivre

La sfarsitul lunii octombrie (da, ati citit bine) am plasat prima comanda pe vivre.ro profitand de reducerea de 25 ron. Si uite asa nu am platit nici transportul si mi-au fost scazuti si 10 ron din totalul comenzii.
Ce-mi place e ca specifica la fiecare produs data cand urmeaza a fi livrat astfel ca daca iti trebuie ceva urgent, stii ca va ajunge sau nu la timp.

Mi-am zis ca nu voi cumpara multe lucruri si ma voi limita la 2-3 produse dar nu m-am putut abtine si am ajuns la un total de 157 ron. Au atatea lucruri frumoase la preturi mai mult decat bune si atatea promotii incat e extrem de greu sa rezisti tentatiei.

O sa va arat ce mi-am luat si alaturi va scriu si pretul.
Ah, deja sunt cu gandul la urmatoarea comanda.

2016-11-24 08.45.11 2

Mi-am luat 2 cani, ambele mi s-au parut super cute iar cea gri are si infuzor pentru ceai + capac.
Cea gri a costat  doar 15 ron, mi s-a parut extrem de ieftina iar cea cu Santa, I was naughty, tot 15 ron. Cea din urma a venit frumos ambalata si cu o reteta de ciocolata calda. Super-super cute.

2016-11-24 08.45.14 1

Setul asta de globuri roz pastel mi s-au parut extrem de cute si ieftine. 12 globuri - 15 ron. Acum imi pare rau ca nu am luat mai multe. 

2016-11-24 08.45.13 2

Niciodata nu am prea multe lumanari iar ca o proaspata consumatoare de cafea, trebuia sa imi iau una. Unde mai pui ca a fost doar 12 RON
Ceasul cu pisica a fost prea cute si ieftin ca sa il las acolo. 29 ron.

2016-11-24 08.45.12 1

Mi-am luat si o vaza si un suport de lumanare, ambele mi-au placut si arata bine la mine pe birou. Suportul a fost 10 ron, vaza 19.

2016-11-24 08.45.13 1


Am luat si 2 obiecte de decor. Purrrfect Christmas e pentru iubitoarele de pisici iar The most wonderful time for a beer pentru un amator de bere.  Pretul lor e de 9 ron pentru cea cu pisici si 15 ron cea cu bere.
Mai facem si cadouri funny mai ales daca il oferim unui grinch,

2016-11-24 08.45.12 2

Si gata.
Asa-i ca nu sunt multe?

Cred ca cel mai mult imi place la Vivre ca au produse pe care nu le prea gasim in magazine. Daca nu ai Jumbo, Jysk sau Pepco in oras, Vivre chiar poate fi o buna sursa de shopping.
Si sa stiti nu pentru toate produsele dureaza 1 luna pana sa le primesti, unele vin mai repede. Trebuie insa sa va uiti care e data de livrare inainte de a adauga produsul in cos.

Sunt tare curioasa daca voi ati comandat vreodata de pe Vivre si care a fost experienta voastra cu ei.

Ca imbunatatire ar putea schimba firma de curierat. Despre Fan Courier se stie ca nu sunt prea seriosi si ca pierd sau intarziere serios cu comenzile. Din fericire, eu nu am avut probleme cu aceasta comanda insa pe viitor nu se stie.