Review: Bioderma sau brandul derma-cosmetic minune

Îmi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima perioadă. Am finalizat toate proiectele iar astăzi, în prima zi de sesiune, am scăpat de cel mai dificil examen. Aşadar e zi de relaxare şi cu acest prilej am decis să scriu despre produsele Bioderma pe care le folosesc şi cum mi-au îmbunănăţit ele calitatea tenului. Îmi voi permite să laud acest brand căci până în prezent e singurul care nu m-a dezamăgit.
Înainte să încep să scriu despre ele trebuie să vă spun câteva cuvinte despre tenul meu. În urma măsurării nivelului sebumului cu un aparat numit Sebufix (procedeu desfăşurat într-un cabinet dermatologic bineînţeles)
am fost informată că am un ten gras aşadar cu o intensă activitate a glandelor sebacee. Sebumul reprezintă un mediu propice pentru dezvoltarea acneei iar de aici ştiţi povestea.




Bioderma Sebium Gel Spumant


În momentul când medicul dermatolog mi-a recomandat acest produs deja aveam în minte toate review-urile mai puţin pozitive pe care le-am citit de-a lungul timpului în legătură cu gelul spumant. Am fost surprinsă să citesc că persoane cu tenul gras se plângeau că usucă tenul şi că nu recomandă utilizarea lui dimineaţa şi seara ci doar dimineaţa în vederea înlăturării sebumului produs în timpul nopţii. Probabil eu sunt o excepţie însă nu am avut până în prezent (folosesc produsul din luna August 2012) astfel de probleme.
Gelul spumant este destinat persoanelor cu tenul mixt şi celor cu tenul gras.  Este bine formulat cu excepţia faptului că în componenţa sa se găseşte şi parfum. Trebuie să menţionez că prezenţa parfumului nu mi-a afectat în nici un fel calitatea tenului. Lista ingredientelor o găsiţi aici.
Părerea mea despre acest produs:
1.curăţă în mod delicat tenul
2.reduce cantitatea de sebum într-atâta măsură încât tenul îmi e luminos şi extraordinar de fin. 
3.reglează calitatea sebumului.
Îl folosesc de luni bune şi observ că tenul nu îmi e la fel de gras precum a fost în lunile octombrie-noiembrie. Evit să îl compar cu perioada verii căci vara te confrunţi mai des cu excesul de sebum. Aici mi s-ar putea da replica: şi iarna cu tenul uscat. Eu nu-mi amintesc să fi avut vreodată tenul uscat, aş merge mai degrabă pe varianta ten mixt. 
4.machiajul rezistă mai mult timp dat fiind faptul că tenul ajunge să lucească (doar în zona T) după 8-10h de la  rutina de dimineaţă ce începe cu acest produs şi e finalizată cu fondul de ten.
5.nu îmi irită tenul
6.nu îmi usucă tenul deşi îl folosesc de 2 ori /zi
7.este nevoie de o mică cantitate de produs pentru aplicare căci face o spumă densă  Odată spuma aplicată pe ten, masez uşor tenul după care îndepărtez cu apă călduţă. 
8. o sticluţă de 500 ml ajunge undeva la 5 luni de zile.
9. are un ambalaj practic, pompiţa de poate închide/sigila printr-o simplă răsucire ca atare nu trebuie să vă faceţi griji că va fi greu de transportat. A bătut de atâtea ori drumul Cluj Napoca-Deva şi înapoi şi niciodată nu m-am trezit cu produsul curgând prin geantă.
10. l-am utilizat o bună perioadă de timp ca şi demachiant cu rezultate foarte bune,  ulterior însă am trecut la cel de-al doilea produs pe care doresc să-l prezint şi anume: loţiunea micelară Bioderma Sebium

Loţiunea micelară Bioderma Sebium H20


Folosesc loţiunea micelară doar din luna decembrie a anului trecut însă mi-am format o opinie despre aceasta şi aş dori să o prezint. Înainte însă, vă las din nou cu lista ingredientelor aici şi cu menţiunea că şi în acest caz, ultimul ingredient de pe listă e parfumul spre deosebire de loţiunea micelară pentru tenul uscat care nu îl conţine.
Părerea mea despre acest produs
1. Demachiere blândă, nu usucă tenul.
2. Poate fi folosită şi ca demachiant pentru ochi,  nu ustură şi îndepărtează uşor machiajul în mod special rimelul fără să-l întindă în jurul ochilor.
3. Machiajul e îndepărtat destul de uşor însă pentru a avea tenul perfect curat, după folosirea loţiunii  eu aplic şi o cantitate mică de Gel spumant în acest fel fiind sigură că eventualele resturi de machiaj au fost îndepărtate.
4. O folosesc de aproape două luni şi estimez că îmi va ajunge până în martie-aprilie. 

Prevăd o lungă relaţie cu aceste produse căci îndeplinesc toate criteriile unei igiene şi îngrijiri specifice tenului meu. Sunt curioasă dacă sunt singura. Aţi folosit, plănuiţi să folosiţi produse Bioderma?

PS: Pentru cele care au tenul uscat există o promoţie de 1+1 gratis în farmaciile Belladona la loţiunea micelară Bioderma Sensibio H20 la preţul de 37,5 RON. O ofertă extrem de bună!

EN: Please use google translate located in the sidebar. Thank you!