Week in Photos 100


Doamne cât timp a trecut de când am publicat ultima dată o postare pe blog!

Iată-ne în iulie şi eu nu reuşesc să procesez că s-a dus deja o lună de vară. E drept, n-a fost prea cald şi aveai senzaţia că e o primăvară târzie dar nu mă plâng, mie cele 20+ grade din termometru îmi sunt perfecte!

Şi mă uit înapoi şi văd că de 100 de săptămâni vă tot arăt frânturi din viaţa mea şi din viaţa din Cluj şi nu o să mă opresc aici. Ba mai mult, ca să sărbătorim lansez mâine pe pagina de Facebook un concurs care sper să vă placă.
Veţi găsi la sfârşitul postării poza cu premiul ce îl voi oferi :)

În mare am lipsit datorită lui Electric Castle, un festival care a durat prea puţin şi de care îmi e dor, mare dor. În martie am fost la fratele mai mic, Electric City, şi de atunci tot număram săptămânile rămase până la Electric Castle. Am fost şi anul trecut dar parcă anul ăsta a fost şi mai frumos şi mai memorabil.
Noroiul mi-a dat total peste cap planurile de a purta blugi scurţi şi bocanci, ţinute pregătite cu câteva săptămâni înainte, să ne înţelegem. Am râs de situaţie, am făcut rost de cizme de cauciuc, am luat din dulap parka şi am purces la drum. Şi câtă fericire pe clipul nostru când găseam o baltă. Direct în ea plonjam. Vertical, evident. Adică dintre noroi până mai sus de glezne şi bălţi cam tot la acelaşi nivel, preferam a doua variantă.
În ziua doi pe cizme s-a amestecat noroiul cu fânul şi pietrişul dar chiar să conteze un aşa amănunt când atâtea trupe faine erau pe scena principală? În ziua trei s-a făcut frumos, am prins un răsărit şi am încins o mică petrecere şi-n autobuzul spre Cluj. Ăsta-i farmecul când alegi varianta autobuz-tren! Cunoşti oameni noi şi rămâi cu nişte amintiri demne de spus mai departe. La sfârşitul zilei patru mi-am spus că la anul îmi voi lua două zile concediu ca să prind closing party-ul şi ca să mă odihnesc.

Şi după un aşa roman să vă arăt câteva poze de la Electric şi apoi să trecem la pozele din săptămâna de care ne vom despărţi curând.



Fotografie61291

#1 Noroi ziua 1. Prea frumos, prea ca la ţară!



Fotografie6161

#2 Cer senin, vreme bună şi un decor pe care l-am admirat.



deebs_blog_week_in_photos_100_2

#3 şi #4 7 seara, 7 dimineaţa. Aceiaşi muzică bună, aceiaşi oameni frumoşi. Şi aceleaşi cizme de cauciuc.


Fotografie6205

#5 Kitul de supravieţuire Electric Castle 2015 + bonus tricoul.

Gata cu Electricul deşi poze ar mai fi. Să trecem la pozele din săptămâna asta:


Fotografie6149


#6 Micul dejun din ultima săptămâna a fost compus din biscuiţi, banane şi unt de arahide cu bucăţi de arahide. Yumm!


Fotografie6142

#7 Zi de colete! Cine nu le iubeşte?


Fotografie6143


#8 Printre ele şi trusa de pensule de la Elf. Am câteva pensule de la ei şi sunt tare mulţumită de ele aşa că mi-am luat toată trusa. 


Fotografie6197

#9 Hippie Car Spotted.


Fotografie6200

#10 Am primit polen crud de la ApiLand şi deja l-am încercat. Nu îi tolerez prea bine gustul dacă îl iau aşa simplu dar cu iaurt e ok. Sunt tare curioasă dacă voi observa ceva efecte pozitive. Oricum, am să împărtăşesc cu voi experienţa.


deebs_blog_week_in_photos_100_3

#11 Outfit of the day. Am dezvoltat o pasiune pentru dungi, blugi rupţi tip mama's jeans şi botine decupate negre. Adică fix ce nu cu mult timp în urmă mi se părea prea simplu, prea monocrom.
#12 Căldură mare, mon cher! Merge un Mojito.


deebs_blog_week_in_photos_100_4

#13 Până şi la locul de muncă nu mă pot abţine să nu dau în mintea copiilor. Iar faptul că îmi este tolerată maimuţăreala nu poate decât să mă facă să continui. :))
#14 Cred că de vreo două luni n-am mai fost la Starbucks! După cheesecake-ul lor cu afine nu mă omor dar Caramel coffee jellz frappuccino a fost chiar bun.


11667211_485758568240954_1361529519_n

#15 Cannelloni cu sos Ragu la Marty. Mi-au plăcut, o să mai revin.


Fotografie6215


#16 Vă scriam mai sus că trebuie să sărbătorim cumva cele 100 de postări Week in Photos. Acesta este premiul meu pentru voi. Aşadar mâine vă invit la concurs pe pagina de Facebook.


Şi gata cu Săptămâna 100 în imagini! 

Aştept să îmi spuneţi săptămâna voastră cum a fost şi să nu uitaţi de concurs!