Week in photos 105


Servus lume dragă,

Fac ce fac şi tot nu reuşesc să postez mai des.
Îmi propusesem să vă arăt ce mi-am mai comandat online dar comanda de la Mango se lasă aşteptată aşa că a trebuit să amân momentul. Sper să o primesc zilele astea.
Şi săptămâna asta am reuşit să fac câteva poze pe care vreau să vi le arăt iar câteva dintre ele le-am postat deja pe Instagram unde sunt foarte activă. 

Să purcedem:


004

#1 Un snack sănătos: afine, pepene galben şi physalis

20150823_195745

#2 De prin Cluj adunate. Bun răspuns.

PicsArt_1440934794863

#3 Mi-a ajuns comanda de pe BrandCircus. O să vă arăt bluzele mai în detaliu săptămâna care urmează.

week_in_photos_105_deebsblog

#4 Aproape de apus în Parcul Central
#5 Am tot văzut cafeaua asta pozată pe Instagram, am tot auzit că e bună şi mi-am luat şi eu.
S-a dovedit a fi un bun aliat contra oboselii şi mi-a plăcut şi gustul ei.

011

#6 Str Memorandumului, stradă a amintirilor. Musai de vizitat dacă veniţi în Cluj.

024

025

#7 şi #8 În urmă cu 1-2 luni s-a deschis în Cluj un nou restaurant, Zama îi zice. 
Bineînţeles c-am fost tentată să merg şi să văd despre ce e vorba şi mi-am luat o zamă de salată cu zăr şi ou fiert şi cu smântână de casă alături. Dumnezeule, bună o fost!


051

#9 Iulius Parc văzut de pe terasa Iulius Mall.


034

#10 Piaţa Unirii la ceas de seară.


033

#11  S-au făcut 7 ani de când există firma unde lucrez şi am avut un party tradiţional românesc. Nu puteau să lipsească platourile cu de toate.


050

#12 Rutina de sâmbătă, nimic nou.  Exceptând gogoaşa cu ciocolată. Nu obişnuiesc să îmi iau desert de la Starbucks dar îmi era super poftă şi am cedat. Surprinzător, a fost chiar bună.


048

#13 Am găsit 2 noi sortimente de Arizona şi am zis să le încerc. Nu mi-a plăcut nici unul în mod special. 


006

#14 Cărţi de citit şi Almdudler de băut. M-am bucurat când am găsit în Auchan Almdudler, de obicei îl găseam doar la un local din Cluj, Bistro Viena.

052

#15 M-am apucat să citesc din cărţile comandate pe Libris şi citatul ăsta mi-a atras atenţia. Atâtea întelesuri în atât de puţine cuvinte.


Şi aici se termină săptămâna mea în imagini. :D


Ce îmi puteţi spune despre a voastră? 

Ce aţi făcut interesant? Dacă v-aţi bucurat de zilele călduroase?


Aştept cu mult drag comentariile voastre şi vă doresc o nouă săptămână plină de zâmbete!