Week in photos 107

Servus lume dragă,

O nouă săptămână aduce o nouă postare Week in Photos!

Uitându-mă în spate observ că n-am făcut prea multe săptămâna trecută însă am profitat pe deplin de weekend. Şi, pentru prima dată de ceva timp încoace, îmi pare rău că iar e luni. Nu se anunţă o săptămână foarte încărcată însă aş mai vrea măcar o zi de relaxare.
Poate simt asta şi pentru că săptămâna trecută am tot umblat dintr-o direcţie în alta şi am mai făcut un pas pentru a avea o viață mai organizată. Mi-a fost greu dar am renunţat la doctorat conştientizând că devenise o corvoadă care la finalul celor trei ani îmi aducea o hârtie pe care nu cred c-aş fi folosit-o.
Mi s-a spus că sunt curajoasă c-am renunţat la doctorat şi, implicit, la o sumă de bani pe care o primeam lunar, mi s-a spus şi că sunt dezamăgiţi de decizia mea iar în cele din urmă, eu am simţit un mix de amândouă. Îmi va fi dor de istoria orală, de sentimentele pe care le aveam după fiecare interviu luat dar în acelaşi timp, nu pot să fac două lucruri în acelaşi timp şi să le fac şi bine.
Ah, eu zic că e într-un ceas bun!

Dar să revenim la poze:

005

#1 Mi-am început săptămâna cu o porție bună de smochine
007

#2 Când afară e vreme urâtă şi e şi început de săptămână, iau o carte bună, îmi pun muzică şi mă cufund în lectură.
  008

#3 Yummy chocolate!

022

#4 După un şir lung de telefoane şi e-mail-uri, am primit şi eu comanda de la Mango.


037

#5 Doamne cât de buni pot fi Oreo cu unt de arahide. Pe cuvânt de onoare că aş mânca până mi s-ar face rău. Iar de bomboaneel cu rom şi cocos nu mai zic nimic. De fapt, ba da. Vă sugerez să nu daţi gata o pungă întreagă rapid. Pe mine m-a apucat un râs mai greu de controlat.


week_in_photos_107_deebs_blog

#6 Săptămâna trecută a fost chiar rece dar mie tot îmi trebuia limonadă aşa că am cerut limonadă cu mult ghimbir.
#7 Mi-am amintit că am de la Melkior un ruj roşu ce bate spre portocaliu şi am început să îl folosesc. Câteodată rămân setată pe un anume ruj şi uit complet de celălalte.


week_in_photos_107_deebs_blog_1

#8 Nu mănânc des nachos dar şi când mănânc, musai am bere alături.
#9 Am tot văzut pe instagram că blush-ul de la essence e lăudat şi cum am rămas fără blush am spus că merită să îi dau o şansă. Şi bine am făcut. Şi mi-am recumpărat pentru a nu ştiu câta oară fondul de ten de la Vichy Dermablend.


week_in_photos_107_deebs_blog_2

#10 Fain eşti Clujule dar erai şi mai fain fără cabluri.
#11 Am găsit apa asta cu arome la un supermarket din centrul oraşului şi am vrut să o încerc. A fost chiar bună.
095

#12 Duminica la cofetărie ... e cam pustiu. Cu toate că interiorul e tare frumos.
  094

#13 Şi asta e prăjitura mea. A fost bună şi decent de dulce. Am eu o problemă cu prăjiturile din comerţ, majoritatea mi se par mult prea dulci.


099

#14 Şi dacă e vreme frumoasă, merge şi o plimbare în parc.


089

#15 Şi o poză cu mine şi pata mea din genunchi. 

Şi gata-i săptămâna mea în imagini.

Voi ce planuri aveţi pentru săptămâna asta?

Aştept cu drag comentariile, sugestiile, opiniile voastre.
Vă pup.