Week in photos 110

Servus lume draga,


E deja duminica seara insa azi acesta nu e un motiv de tristete, maine si poimaine fiind zile libere. La Cluj e frig si cerul e acoperit de nori, nu m-ar mira sa ninga iar.
Da, iar! Noi am avut parte de prima ninsoare joi iar autoritatile au fost din nou prinse nepregatite. Caci nu e normal sa avem parte de ninsoare iarna? Sau o fi?!


Lasand ironia deoparte, a fost o saptamana buna, o saptamana in care colegii de la job au inceput sa asculte colinde si sa manance clementine asa ca m-a prins si pe mine spiritul Craciunului si-am purtat coarne de ren cu luminite.

Incep sa ma gandesc si la cumparaturile de Craciun dar pana atunci haideti sa vad arat cum au fost ultimele zile;


PicsArt_11-17-02.26.44

1 Am primit de la Nestlé un borcan cu fursecuri delicioase si am mancat si multe batoane cu cereale. Sunt gustarea mea de dimineata cand nu apuc sa mananc serios.


IMG_20151120_115659

2 Mousse-ul de la Lidl din gama Deluxe e preferatul meu asa ca atunci cand il vad pe raft, nu e nevoie sa ma gandesc de doua ori.


IMG_20151123_174611

3 Colegii de la job obisnuiesc sa aduca dulciuri din tarile pe care le viziteaza. Saptamana asta am mancat dulciuri din Israel. As zice ca sunt similare cu cele din Turcia si Grecia.


PicsArt_11-25-03.11.49

4 Nu imi prea place burgerul cu carne de vita insa acesta a fost gustos. Mi-a placut ca nu continea tot felul de prajeli extra (bacon, ceapa etc) si ca au ales o chifla cu seminte.


IMG_20151129_134317

5 Pombar!  Doamne de cat timp n-am mai mancat snacksurile copilariei! Le-am vazut intr-un magazin din apropiere si le-am cumparat in secunda doi.

20151125_110803

6 Cei de la Donuterie mi-au folosit poza pentru un concurs de-al lor. Am apreciat ca se vede sursa fotografiei dar m-am gandit la cei de la IloveCluj care atunci cand mi-au luat poza de pe instragram au pus si-un link. Eh, s-ar putea rezolva cu o gogoasa.

IMG_20151128_152831

7 Smoothie-ul meu cu fructe de padure congelate si cu miere a iesit buuun si cremos.  Acum tanjesc la un smoothie cu zmeura.


PicsArt_11-29-04.03.41

8 Cupcakes cu ciocolata avem. Cupcakes cu vanilie si para avem. Yummy, yummy in my tummy.

IMG_20151129_142813

9  Rujurile mele preferate in momentul de fata sunt acestea doua de la Melkior.

Si gata-i saptamana mea in imagin. 

Ce imi puteti spune despre a voastra/ Ce ati facut interesant si daca v-ati facut planuri pentru aceasta  -mini vacanta-

Astept comentariile voastre cu mult drag, va pup si va doresc o saptamana plina de zambete.