Saptamana in imagini 114

Servus lume draga,

Acum cateva minute am primit e-mail legat de petrecerea de Craciun organizata de compania unde lucrez si ma intrebam cum a trecut si anul asta?
Se tot vorbeste despre comprimarea timpului iar in ultimii ani parca resimt asta din ce in ce mai des.
Nu stiu cum ganditi voi insa mie mi se pare ca prima jumatate a anului trece normal, apuc sa fac schimbari in viata mea iar din iunie-iulie incolo zici ca timpul zboara si eu tot alerg dupa el.
Si iata-ne in 22 noiembrie. Trebuie sa ma gandesc la cadouri de Craciun pentru cei dragi si sa planific un buget. Ah, si sa fac si o cutiuta pentru campania Shoebox.
De cand m-am angajat in urma cu doi ani, am zis ca a venit momentul sa imi rasplatesc parintii pentru tot ce au facut pentru mine si mereu le iau cate ceva. La fel si cu Shoebox.
Faptul ca ma implic si ma gandesc la mici bucurii pentru cei din jur ma face si pe mine sa simt apropierea Craciunului. Va incurajez si pe voi sa oferiti din putinul vostru unor oameni nevoiasi.
Stiti zicala : Bine faci, bine primesti.
As putea sa tot dezbat acest subiect insa o sa ma rezum la atat si o sa va arat ce am facut in saptamana de care tocmai ne-am despartit. Asa cu o mica intarziere.

Luni
Era inca zapada si destul de rece asa ca mi s-a facut pofta de o bautura calda de la Starbucks. Tot Gingerbread latte ca si saptamana trecuta.

2016-11-15 10.12.07 1


Marti
Spre seara m-am intalnit cu o parte din bloggeritele din Cluj si am mers sa o sustinem pe Iguanitza.
A participat ca speaker la un eveniment cu titlul "Blogging vs Vlogging" si cum ea a fost prima persoana care a avut incredere in mine si in ceea ce scriu, m-am gandit ca s-ar bucura de prezenta noastra. Din pacate nu prea am facut poze, lumina destul de proasta si nu am vrut sa deranjez cu blitzul.
Le-am intrebat pe organizatoare chiar ieri cand vom primi pozele insa nu mi-au dat un raspuns sigur.

Miercuri m-am plimat putin prin oras si am admirat decoratiunile de Craciun care se gasesc deja in mai toate magazinele. A fost o zi cu multe treburi casnice asa ca nu am zabovit prea mult prin oras.
Dar am facut si-un lucru bun.
Impreuna cu colegii am donat bani pentru Tiberiu, un tanar diagnosticat recent cu leucemie. Puteti si voi sa il ajutati accesand pagina aceasta de Facebook: Impreuna pentru Tiberiu.

2016-11-20 05.44.00 1

Joi 
Seara am iesit la un pahar de vin cu o prietena si am depanat amintiri.

deebs_blog_saptamana_in_Imagini_114

Vineri
M-am bucurat de soare si de vremea destul de calda si am apucat sa scriu pe blog si despre ultimele produse cumparate.

IMG_20161121_224209

Sambata
A fost foarte cald asa ca m-am plimbat putin prin oras si am mers sa mananc ceva la Salad Box.

IMG_20161121_224116

In ultimul timp incerc sa evit Mc Donald's iar de KFC nici nu poate fi vorba.  Ultima data cand am mancat de la ei mi-a fost atat de rau incat mi-am zis ca nu o sa mai mananc veci de la ei.

Duminica
Din nou vreme frumoasa, cu mult soare si cateva grade bune in termomentru. Din nou o plimbare urmata de o masa in oras si de relaxarea de seara.

IMG_20161120_131027

 Trufele de la lidl sunt chiar super bune.

2016-11-19 09.28.06 1



Cam asa a fost saptamana din urma. Am avut destul de multe lucruri de facut si de umblat dintr-o parte in alta si nici saptamana curenta nu pare a fi prea diferita.

Sa zicem ca astept zilele libere de 30 noi. si 1 decembrie.
Saptamana voastra cum a fost?