8 lucruri despre 2017 | Oameni, asteptari si realizari


Servus lume draga,

Sper ca ati avut parte de un Craciun linistit alaturi de familie, ca v-ati bucurat de sarmale, carnati de casa si vin fiert la fel de mult ca si mine si ca sunteti gata de inca o tura de mancare. 😄 
Nu de alta dar iata-ne la final de 2017, prilej numa' bun pentru o mica retrospectiva. Asa, cateva ganduri referitoare la anul de care ne despartim curand.  Mai precis 8 lucruri reprezentative.
E fix momentul ala in care imi place sa dau paginile fiecarei luni cu speranta c-am strans cat mai multe momente happy. 
Sa observ daca am reusit ce mi-am propus sau am avut prea multe asteptari (de la propria persoana, de la altii) care nu s-au concretizat. Daca il pun in categoria anilor "buni" sau anilor "mai putini buni" din care insa, am ce invataturi sa trag.


Sursa: Pinterest
Zic sa-i dam bice.

2017 a fost anul: 

1. In care am reusit sa imi ofer 2 vacante: una cu prietenele mele, alta cu prietenul meu. Totodata a fost si anul in care mi s-a demontat mitul ca in Germania e doar lapte si miere.

2. In care am facut o schimbare in viata personala, mutandu-ma impreuna cu prietenul meu intr-un apartament mult mai cozy dar totodata spatios. 

3. In care am facut tot felul de experimente culinare. De cele mai multe ori reusite. 😅

4. In care nu am reusit sa merg DELOC la inot datorita unei entorse + mici complicatii. Acum insa sunt bine si intentionez sa imi refac abonamentul.




5. In care am incercat sa aloc mai mult timp dezvoltarii profesionale, mi-am luat certificari, am invatat pe cont propriu prin urmare am incredere ca 2018 va incepe bine si pe acest plan.

6. In care nu am scris mai deloc pe blog. Datorita celor enumerate mai sus, blogul nu a mai fost o prioritate. Da, stiu ca multa lume se fereste de a spune asta franc insa pentru mine bloggingul este un hobby si nu o sursa de venit asadar am decis sa aloc dezvoltarii profesionale timpul petrecut scriind articole pentru blog. Consider ca a fost o decizie corecta care m-a ajutat sa stiu ce stiu in prezent si sa fiu unde sunt in prezent.
Cu toate acestea, gandul meu tot la blogging a ramas. De multe ori aveam in minte idei de articole, mi le si schitam in minte si acolo si ramaneau. Mereu am cautat un echilibru intre munca si relaxare si am incercat sa-mi pun sanatatea pe primul loc.
Pentru ca s-au mai linistit apele,  am decis sa revin la blogging si intentionez sa fiu constanta scriind un articol pe saptamana, 1 postare zilnica pe Instagram si, sper eu, mai mult content pe Insta Stories. Cred ca e un target destul de realist.

7. In care mi-am cumparat putine haine si produse cosmetice. Spre deosebire de anii anteriori cand lunar adaugam in cos cate ceva, anul acesta am decis ca banii aceia sa ii pun deoparte pentru concedii si pentru alte bucurii ale vietii.
In continuare prefer sa fac cumparaturi in august si ianuarie cand sunt perioadele cu reduceri de 50-75% insa sunt mai cumpatata. Incerc sa renunt la cumparaturile din impuls si sa ma gandesc cata nevoie am eu de acel produs? Il voi purta minim o data pe luna sau va sta intr-un colt uitat in sifonier?

8. In care am fost mult mai sincera cu propria persoana si deseori mi-am iesit din zona de comfort.  Totodata am ajuns in punctul ala in care nu mai imi este teama sau rusine sa spun ceea ce gandesc sau ce ma nemultumeste intr-un mod diplomat, bineinteles. De fapt, asta cred ca e cea mai mare realizare a anului!



Si uite-ma ajunsa la finalul postarii. Nu ma asteptam sa fie atat de usor sa scriu aceste randuri. Credeam ca va fi nevoie de ceva timp de meditare dar se pare ca inauntrul meu am tras deja linie si am stabilit concluziile lui 2017.

Anul vostru cum a fost? Asteptari? Realizari? Planuri pentru 2018?

Tare mult m-as bucura sa citesc cum a fost anul pentru voi caci cred cu tarie ca putem invata nu doar din experientele noastre ci si din experientele celor din jur.
Pana atunci, petrecere frumoasa seara asta si cand va puneti dorintele pentru 2018 sa fiti cat mai sinceri cu voi.

Pupici,
Andreea