Ce am oferit de Craciun | 2017

Servus lume draga si Craciun Fericit!

Sper ca ati avut parte de un Ajun linistit alaturi de familie si de cei dragi. Ca ati primit colindatorii si ati desfacut cadourile de la Mosu' cu multa nerabdare.
Iubesc seara de Ajun cand impodobesc bradul si pun la punct ultimele cadouri. Ah si cand in toata casa miroase a sarmale, cozonac, portocale si vin fiert. Iubesc si mai mult dimineata de Craciun, cand la televizor sunt filme specifice sarbatorii, pisicile se joaca cu globurile de la baza bradului iar parintii pregatesc micul dejun.

Stiu ca a trecut aproape un an de cand nu am mai scris aici si cu toate ca ar fi timpul pentru niste explicatii, o sa motivez absenta mea in urmatoarele postari, atunci cand facem rezolutiile pentru 2018 si tragem niste concluzii referitoare la 2017. A fost un an precum saorma, cu de toate. 😀

Dar pana atunci zic sa ne bucuram de zilele astea frumoase de Craciun cand depanam amintiri cu cei dragi. 
E tare placut sa ajungi acasa, in camera unde ai copilarit si sa realizezi ca aici timpul chiar sta in loc. Apoi insa te uiti la parintii tai si vezi ca de fapt timpul a prins o viteza considerabila si te gandesti, vrand-nevrand, cum sa faci sa te bucuri cat mai mult de prezenta lor in viata ta.
Imi amintesc si acum anii cand eram un adevarat Grinch si nu reuseam sa inteleg insemnatatea Craciunului insa odata cu primul job serios a venit si bucuria Sarbatorilor.  Ce legatura au cele doua?
Recunostinta - un dar care creste considerabil pe masura ce continui sa daruiesti. 💗

Marea mea dorinta e sa ajung sa le pot da parintilor tot ceea ce ei mi-au dat mie. Toate momentele cand poate le-a fost greu sa ma tina la facultate intr-un oras mare si scump precum Clujul, toate pachetele saptamanale in care aveam impresia ca imi ofera mai mult decat au.

Stiu ca in fiecare an multi bloggeri impartasesc cu cititorii lor ce au primit de Craciun, de altfel si eu am scris o astfel de postare in anii precedenti insa anul acesta vreau sa va povestesc mai mult despre cadourile oferite celor dragi. Nu sunt gadget-uri si nici bani, sunt cadouri gandite sa fie utile si sa le aduca bucurie.
Si bucurie le-a si adus. N-am auzit de mult timp atatea "multumesc" -uri pe metru patrat. 😅 Si am avut si noroc caci tuturor li se potrivesc marimile. Yaaas! 

Si sa stiti ca m-am gandit si la pisici. Mai ales ca am aflat ca ai mei au mai adoptat 2.
N-aveti idee cat de mult ma bucur cand aflu ca au mai salvat o pisica sau ca au mai dus inca o pisica la vaccinat, sterilizat etc. Pentru ca stiu ca o fac din bunatate.
Iar oamenii buni trebuie recompensati tot cu bunatate.
Pisicilor m-am gandit sa le iau plicuri cu hrana umeda si niste jucarii, lucruri pe care nu le-am mai pozat. 🐾

Pentru mama m-am gandit ca o pereche de ghete cu talpa aderenta i-ar fi numai bune in perioada asta a anului. Mai ales ca sunt si pe glezna si ajuta la o mai buna sustinere a ei (zice experta in entorse.)
In plus, i-am luat niste sosete pufoase si o crema de maini hidratanta.
Ghetele le-am gasit pe Kalapod la un pret mai mult decat accesibil tinand cont ca sunt de piele.



Pentru tatal meu am dat o comanda pe Reserved si i-am luat un pulover nu foarte gros care va putea fi purtat si toamna si poate si la inceputul primaverii cand temperaturile oricum nu sunt foarte prietenoase. In plus, i-am luat si un set de sosete dungate.



Ca sa nu discriminez, si fratelui meu i-am luat acelasi set de sosete si un tricou rosu simplu. Din cate stiu el prefera gecile mai groase sub care poarta un tricou si atat. Rosul e una dintre culorile lui preferate deci sansele sa dau gres sunt mici.



Prietenului meu i-am luat un pulover navy, tot de pe Reserved, caci stiu ca el e un friguros si ca n-avea nici un pulover in nuanta asta. Initial m-am gandit la burgundy dar are deja 3 si parca n-as vrea sa aiba o garderoba doar burgundy.



Fiind o persoana care isi ingrijeste cu deosebita stima si respect barba si un curios din fire, i-am luat si cateva produse pentru barba. 
Si cand zic ca e curios, I mean it. Adica domnul meu are un cont pe Instagram in care iti etaleaza barba si mai face si review-uri la produse pentru ingrijirea ei. S-ar focusa el mai mult pe aceasta nisa dar piata din Romania sta tare prost la capitolul produse de ingrijire a barbii.
Daca sunteti curioase, il gasiti cu numele de thebeardwalker.

Source: Alverde


Eu merg mult pe ideea "Cu cat oferi mai mult, cu atat primesti mai mult" si cred cu tarie ca daca ne-am gandi mai mult la cei din jur si mai putin la noi, am fi surprinsi de cat de multa liniste sufleteasca am avea parte.
Acesta e si sfatul meu pentru voi, inainte sa va cumparati voua un lucru de care in cele din urma v-ati putea lipsi, mai bine faceti o bucurie celor dragi sau oferiti un cadou unor persoane nevoiase.


Inchei prin  a va ura sa aveti parte in continuare de un Craciun frumos alaturi de cei dragi. 

Sarbatori cu mult soare-n suflet, 🌞
Andreea